Αγαπητοί αναγνώστες,
Με τον ερχομό του 2018, η ADUS έχει την ιδιαίτερη χαρά να σας μεταφέρει ειλικρινείς ευχές για Υγεία, Δημιουργικότητα και Ευημερία προσωπική και επιχειρηματική.
Η σκληρή και στοχευμένη δουλειά από όλα τα στελέχη της ADUS και η ξεκάθαρη αποστολή της να προσφέρει στους συνεργάτες της μείωση κόστους, υψηλότερα έσοδα και αειφόρα ανάπτυξη στην δύσκολη αγορά του FMCG, μας οπλίζει με εμπιστοσύνη και μας βρίσκει πανέτοιμους να επιτύχουμε και να παγιώσουμε τα πλάνα μας μέσα στο 2018.
Το 2017 υπήρξε ένα έτος δύσκολο για την αγορά FMCG, τους καταναλωτές και τις επιχειρήσεις. Η ADUS διαχειρίστηκε με σύνεση τα δεδομένα της αγοράς και συσπειρώθηκε έγκαιρα εστιάζοντας στην αποφυγή απωλειών επιχειρώντας μία αναθεωρημένη προσέγγιση, η οποία απέφερε Ραγδαία Ανάπτυξη, αύξηση εσόδων από το 2009 και για 8 συνεχόμενα έτη, η οποία προβάλλεται παρακάτω:
- Ανθρώπινο Δυναμικό από 4 σε 30 στελέχη
- Έσοδα από € 80 χιλ. σε € 1.9 εκατ.
- Γεωγραφική κάλυψη από μόνο στην Αττική επέκταση στην Χερσαία Ελλάδα και Κρήτη
- Υποστήριξη σε σημεία αλυσίδων supermarket από 300 σε 2.300.
Περαιτέρω μέσα στο 2017 η ADUS εκκίνησε και νέες συνεργασίες με τις ELVIDA FOODS, ΕΒΓΑ και ΜΠΕΛΑΣ ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΓΑΛΑΚΤΟΚΟΜΙΑ ΒΕΡΜΙΟΥ.
Η προσέγγιση μας βασίστηκε :
- Στην συνειδητοποίηση από τον τομέα του FMCG για τα πλεονεκτήματα του Outsourcing μοντέλου μας για Sales, Merchandising και Ordering ειδικά στις διαμορφούμενες συνθήκες για επίτευξη οικονομιών κλίμακας, σε συνδυασμό με ευρύτερη γεωγραφική κάλυψη, αύξηση της συχνότητας των επισκέψεων, διαφάνεια και αμεσότητα στην καταγραφή δεδομένων από κάθε σημείο πώλησης.
- Την αναβάθμιση των πρόσθετων υπηρεσιών μας, όπως In-Store Promos οι οποίες παρέχονται παράλληλα με το παραπάνω Outsourcing μοντέλο με στόχο την ενίσχυση ενεργειών για αυξανόμενη ζήτηση, έσοδα και κερδοφορία, όπως και τις υπηρεσίες συμβούλου για τοποθέτηση προϊόντων στο ράφι.
- Την διεύρυνση του φάσματος μέσω των ολοκληρωμένων υπηρεσιών Εξωστρέφειας είτε στο επίπεδο του brand development & brand awareness με έμφαση στις υπηρεσίες εξαγωγών στο επίπεδο του (α) marketing και προσέγγισης των buyers, (β) οργάνωσης της εξαγωγικής διαδικασίας.