Η προωθητική εκστρατεία Coles Little Shop παρά το γεγονός ότι διήρκεσε μόνο οκτώ εβδομάδες, κατάφερε να εκτοξεύσει την ζήτηση απέναντι στους γίγαντες των σούπερ μάρκετ με επιπλέον πωλήσεις 200 εκατομμυρίων δολαρίων, σύμφωνα με αναλυτές της Citi.


Δευτέρα, 5 Νοεμβρίου 2018


 

Τα μίνι συλλεκτικά κέρδη αποδείχτηκαν τεράστια επιτυχία φέρνοντας κύματα από πελάτες, όπως η Citi ανακοίνωσε σηματοδοτώντας μια «αξιοσημείωτη ανάκαμψη» για την Coles κατά το πρώτο τρίμηνο από το μέτωπο της προσφοράς.

Οι αναλυτές αποκάλυψαν ότι οι πωλήσεις στο λαϊκό παντοπωλείο Cole Little Shop αυξήθηκαν κατά πέντε τοις εκατό κατά τη διάρκεια της εκστρατείας, ξεπερνώντας το Woolworth για πρώτη φορά σε δύο χρόνια.

«Η εκστρατεία του Coles Little Shop ξεπέρασε ακόμη και τις πιο αισιόδοξες προσδοκίες μας», δήλωσε η Citi. «Αυτό έχει συμβεί εις βάρος της Woolworths, όπου η αύξηση των πωλήσεων (ανάλογου τύπου) είναι πιθανό να μειωθεί κατά 1,5%».

Η προσφορά για δωρεάν πλαστικές σακούλες από την Coles μέσα στο τοπίο μίας πλήρους απαγόρευσης βοήθησε επίσης να προσελκύσει πελάτες στο κατάστημα. Η Citi εκτιμά ότι το σούπερ μάρκετ σημείωσε πρόσθετη αύξηση πωλήσεων ύψους 200 εκατ. Δολαρίων και καθαρά κέρδη - πριν από τόκους και φόρους - ύψους 10,8 εκατ. Δολαρίων.

«Το Little Shop ήταν σαφώς μια επιτυχία όσον αφορά την αυξητική ώθηση των πωλήσεων, ωστόσο αυτό συνέβη με ένα κόστος, περιορίζοντας δηλαδή την λειτουργική μόχλευση, σε σύγκριση με το αν αυτή η αύξηση και η δυναμική στις πωλήσεις θα δημιουργείτο οργανικά». Η Citi δεν είναι πεπεισμένη ότι ο γίγαντας των σούπερ μάρκετ (Woolworths) θα μπορέσει να διατηρήσει την πρωτοκαθεδρία του στα επόμενα τρίμηνα.

 «Η συνεχής έμφαση σε επενδύσεις είναι απαραίτητη για να συνεχιστεί η δυναμική του λαϊκού παντοπωλείου κατά τα επόμενα τρίμηνα. Εκτιμώνται ότι θα φανούν σημαντικοί κίνδυνοι μπροστά από το γεγονός ότι η Coles δεν θα μπορέσει να διατηρήσει το προβάδισμά της σε σχέση με το Woolworths που βρίσκεται σε διοικητική αναδιάρθρωση γεγονός που την έχει επιβραδύνει στο επίπεδο της αποτελεσματικότητας».