Τα οφέλη της εξωτερικής ανάθεσης είναι σημαντικά - μειωμένο κόστος, βελτιωμένες λειτουργίες, αυξημένη ευελιξία για την επιχείρησή σας και πολλά άλλα.


Παρασκευή, 14 Ιουνίου 2019


 

Με τις γρήγορες καινοτομίες στον τομέα της τεχνολογίας, η βιομηχανία outsourcing είναι έτοιμη να εξελιχθεί περαιτέρω. Σήμερα, η έκταση αυτού που μπορείτε να αναθέσετε σε εξωτερικούς συνεργάτες αυξάνεται διαρκώς καθώς δεν περιορίζεται πλέον σε λειτουργίες πληροφορικής ή εξυπηρέτηση πελατών. Από τη λογιστική στις επιχειρήσεις υγειονομικής περίθαλψης και λιανικής πώλησης, όλο και περισσότερες εταιρείες χρησιμοποιούν υπηρεσίες εξωτερικής ανάθεσης τώρα.

Αυτό καθιστά σημαντικό για τις εταιρείες να αναγνωρίζουν ποιες τάσεις μπορούν να τους βοηθήσουν να επιτύχουν τους επιχειρηματικούς στόχους της λειτουργικής τους οργάνωσης και της καλλίτερης διαχείρισης των πελατών τους, εστιάζοντας στην τεχνολογία, την αξία και τις μεθοδολογίες. Ακολουθεί ο κορυφαίος κατάλογος των εξελίξεών μας που μπορούν να επηρεάσουν την κάθε επιχείρησή σχετικά με το Outsourcing για το 2019:

 

# 1: Περισσότερα οφέλη από την απλή εξοικονόμηση κόστους

Οι σχέσεις μεταξύ ενός πελάτη και ενός παρόχου ανάπτυξης λογισμικού θα είναι καλλίτερα καθοδηγούμενες από τις διαδικασίες και θα ελέγχονται από το ανθρώπινο στοιχείο όντας λιγότερο προσανατολισμένες στις τιμές. Δεν υπάρχει αμφιβολία ότι η μείωση του κόστους είναι και θα παραμείνει το κύριο πλεονέκτημα της εξωτερικής ανάθεσης έργων μηχανικού. Ωστόσο, δεν θα είναι καθοριστικός παράγοντας κατά την επιλογή του κατάλληλου κατά περίπτωση παρόχου υπηρεσιών.

Οι πελάτες όλο και περισσότερο θα επικεντρωθούν στην παραδοτέα αξία παρά στη μείωση του κόστους. Οι εταιρείες outsourcing ειδικά στο IT θα γίνουν systems integrators και συνεργάτες με τους πελάτες τους. Θα συνεκτιμήσουν και αναλάβουν από κοινού μεγαλύτερο κίνδυνο και θα επικεντρωθούν στην παροχή υπηρεσιών προστιθέμενης αξίας.

 

# 2. Βελτίωση της πελατειακής εμπειρίας

Οι πελάτες είναι η ψυχή της κάθε επιχείρησης. Η προσπάθεια για την ανάπτυξη της εμπειρίας των πελατών με την εταιρεία σας εγγυάται τη διατήρηση των πελατών. Αυτό θα σταθεροποιήσει τις πωλήσεις, και μέσω της συνεχούς δι-επαφής, αναπόφευκτα θα αυξήσει τις ευκαιρίες πώλησης. Μια πρόσφατη έρευνα δημιουργήθηκε όπου κορυφαίοι εμπειρογνώμονες μάρκετινγκ κληθηκαν να προσφέρουν τις συμβουλές τους για τη δημιουργία μιας υποδειγματικής εμπειρίας πελατών. Η έρευνα, με τίτλο "Μια ματιά στο μέλλον: Outsourcing Επιχειρησιακών Διεργασιών σε Αριθμούς", περιελάμβανε ένα λεπτομερές ερωτηματολόγιο για να απαντήσει σε βασικές ερωτήσεις που καθορίζουν από πού προέρχονται οι πελάτες, τι θέλουν και πώς μπορούν οι εταιρείες να τους εξυπηρετήσουν καλύτερα. Χρησιμοποιώντας αυτήν την έρευνα, τα επόμενα βήματα θα πρέπει να περιλαμβάνουν την ανταλλαγή απόψεων με τον συνεργάτη σας BPO, προκειμένου να παρέχονται προβλέψιμες, τυποποιημένες διαδικασίες, υποστηριζόμενες από πρωτοποριακή τεχνολογία. Αυτό θα βοηθήσει στη συνεχή βελτίωση της εμπειρίας των πελατών.

 

# 3. Στρατηγικές ευθυγραμμίσεις

Παραδοσιακά, η μείωση του κόστους είναι ο κύριος λόγος για την εξωτερική ανάθεση. Οι ηγέτες εταιρικής στρατηγικής εστιάζουν στην απόδοσή του outsourcing. Η εξωτερική ανάθεση είναι ένας οικονομικά αποδοτικός τρόπος για την επίτευξη των στόχων οικονομικής απόδοσης.

Ωστόσο, με βάση το τρέχον κλίμα μέσα στο 2019, για πρώτη φορά σε μεγάλο χρονικό διάστημα, μπορεί να μην είναι αποκλειστικά το χρήμα το μοναδικό κριτήριο. Στην πραγματικότητα, μια προσπάθεια εξοικονόμησης χρημάτων ενδέχεται να έχει αρνητικό αντίκτυπο στην πορεία προς τα εμπρός. Αντ’ αυτού, ένα σαφές όραμα για το αύριο, υποστηριζόμενο από τις κατάλληλες επενδύσεις σήμερα, είναι η πορεία προς την επίτευξη στόχων ανάπτυξης. Γι ’αυτό δεν αποτελεί έκπληξη το γεγονός ότι οι εταιρείες εξετάζουν περισσότερο τις παραμέτρους κόστους όταν πρόκειται για την προσέλκυση εταιρικών σχέσεων με εξωτερικούς συνεργάτες. Αντίθετη προσέγγιση είναι να δοθεί έμφαση στην ευθυγράμμιση της εταιρικής στρατηγικής από τους outsourcers.

Ένας άλλος σημαντικός παράγοντας που χρειάζονται οι οργανισμοί για να διασφαλίσουν ότι κατά την επιλογή ενός εταίρου εξωτερικής ανάθεσης είναι ότι υπάρχουν οι απαραίτητες τεχνολογικές δεξιότητες, γνώσεις και προσόντα για την εκτέλεση των απαιτούμενων υπηρεσιών. Επιπλέον, οι εταιρείες πρέπει να έχουν κατά νου ότι ένας εταίρος εξωτερικής ανάθεσης πρέπει να έχει στρατηγικό προσανατολισμό και εμπειρία στον πρωτοποριακό ψηφιακό μετασχηματισμό και πρέπει να θεωρείται ως πάροχος λύσεων που ευθυγραμμίζονται με τους γενικούς στρατηγικούς επιχειρηματικούς στόχους.

 

# 4: Το ανοικτό θέμα και η προοπτική της Τεχνητής Νοημοσύνης

Τον Ιούλιο του 2018, η Forbes δήλωσε τα ακόλουθα σημεία σχετικά με την προσαρμογή της τεχνολογίας AI: Η αναδυόμενη πρόοδος της τεχνητής νοημοσύνης θα συνεχίσει να έχει μεγάλο αντίκτυπο στον τρόπο με τον οποίο γράφουμε κώδικα, χτίζουμε νέα τεχνολογία και ακόμη προχωρούμε στα όρια των λύσεων αιχμής, όπως το blockchain τα αμέσως επόμενα χρόνια. Η δυνατότητα του AI να προσαρμόζει την τεχνολογία σε μεμονωμένους καταναλωτές είναι τεράστια και είδαμε μόνο την κορυφή του παγόβουνου από την άποψη των δυνατοτήτων της μέχρι στιγμής.

Στον κόσμο outsourcing, προβλέπεται ότι μέσα στο 2019 θα θεωρηθούν πολλές πτυχές για την πρακτική εξέλιξη της Τεχνητής Νοημοσύνης. Οι πελάτες συνεχώς ρωτούν για τις δυνατότητες του AI, και πώς αυτό μπορεί να βελτιώσει τα προϊόντα ή τις υπηρεσίες τους, όπως και πώς μπορούμε να τους βοηθήσουμε να επιτύχουν τους στόχους τους στην υιοθέτηση του AI. Η τεχνολογία AI αναπτύσσεται με ταχύ ρυθμό και πολλές εταιρείες outsourcing προσλαμβάνουν AI experts για να ικανοποιήσουν τις απαιτήσεις των πελατών τους.

Δεν είναι ότι οι εταιρείες έχουν μεγάλα δεδομένα. είναι το πώς χρησιμοποιούν αυτά τα δεδομένα για να αξιολογήσουν εκείνα που είναι εκμεταλλεύσιμα κατά τη διάρκεια του έτους από αυτά που δεν είναι.