Η Chobani κυκλοφόρησε μια νέα σειρά σνακ Ελληνικού γιαουρτιού για παιδιά στις ΗΠΑ, τα οποία η εταιρεία χαρακτήρισε ως το πιο σημαντικό λανσάρισμα από τότε που παρουσίασε το Chobani Flip.


Τρίτη, 11 Δεκεμβρίου 2018


Ονομάζεται Gimmies, η σειρά διαθέτει 13 γεύσεις, που πωλούνται σε τέσσερις μορφές: Crunch, Milkshake ποτά, θήκες και σωλήνες.

Τα προϊόντα δεν περιέχουν παχυντές, συντηρητικά ή τεχνητά γλυκαντικά και η Chobani δήλωσε ότι στοχεύει να τερματίσει τη μάχη μεταξύ γονέων και παιδιών με μια σειρά από γιαούρτια «που τα παιδιά θα θέλουν και οι γονείς θα είναι ενθουσιασμένοι να προτιμήσουν».

Οι γεύσεις κρούστας περιλαμβάνουν poppin’ cotton candy, choco chunk cookie dunk, best birthday ever, ooey gooey s’more, και rainbow sprinkle cone. Οι γεύσεις Milkshake είναι bizzy buzzy strawberry, cookies, cream crush και chillin’ mint chocolate. Οι Tubes προσφέρονται σε super berry rocket, creamy orange dreamy, και cherry set go variants. Τέλος, τα Pouches πωλούνται με in see ya later strawberry και bunch of bouncy grape flavours προσφέροντας ενδιαφέρουσες γευστικές εμπειρίες.

Η Chobani ισχυρίστηκε ότι η γραμμή Gimmies είναι πλούσια σε πολλά απαραίτητα θρεπτικά συστατικά που υποστηρίζουν την καλή υγεία και ευθυγραμμίζονται με τις εθνικές οδηγίες διατροφής.

Η δημιουργική ομάδα της αμερικανικής εταιρείας ανέπτυξε μια νέα μάρκα και προϊόν που έχει ως στόχο να αποτελέσει θεμέλιο για να προκαλέσει την περιέργεια και τον ενθουσιασμό των παιδιών για πιο θρεπτικά τρόφιμα. Για να υποστηρίξει την πλατφόρμα Gimmies, η Chobani θα ξεκινήσει μια ολοκληρωμένη καμπάνια, που θα περιλαμβάνει διαφημίσεις στην τοπική τηλεόραση, online βίντεο, marketing & sales, και σχετικά επικοινωνιακά προγράμματα.

Ο Hamdi Ulukaya, ιδρυτής και διευθύνων σύμβουλος της Chobani, δήλωσε: «Οι επιλογές σήμερα είναι όχι καλές ή μη πρακτικές. Αναφέρονται είτε σε πρόχειρο φαγητό που οι γονείς δεν θέλουν τα παιδιά τους να τρώνε είτε σε φαγητό που έχει σχεδιαστεί για ενήλικες που τα παιδιά δεν θέλουν να φάνε. Θέλαμε να σπάσουμε αυτόν τον κύκλο και είναι μια πρόκληση που πήραμε το εγχείρημα αυτό πραγματικά σοβαρά.».

«Ως γονείς, γνωρίζουμε ότι τα τρόφιμα για τα παιδιά πρέπει να είναι διασκεδαστικά, πρέπει να είναι νόστιμα και το πιο σημαντικό, πρέπει να είναι θρεπτικά. Και οι γονείς αξίζουν θρεπτικές επιλογές που μπορούν να αισθάνονται ασφαλείς ότι είναι διατροφικά ωφέλιμα για τα παιδιά τους.».