H ADUS στο ψηφιακό φόρουμ “The Winners - Commerce & Industry Forum 2021”
«Στην «μάχη του ραφιού» οι επιχειρήσεις επιστρατεύουν φανερά και κρυφά «όπλα». Η ομαλή τροφοδοσία, η σωστή τοποθέτηση των προϊόντων, η κατάλληλη προβολή τους στα ράφια και στα διάφορα σημεία των σουπερμάρκετ, οι νέες ψηφιακές δυνατότητες στην προβολή των προϊόντων είναι μερικά από αυτά που πρέπει να προσέξει ο μικρός ή ο μεγάλος προμηθευτής του λιανεμπορίου...»
Παρασκευή, 28 Μαΐου 2021
Για τα μυστικά αυτά «όπλα» μίλησε ο κ. Παναγιώτης Λουκέρης, CEO & Co-Founder της ADUS στο ψηφιακό φόρουμ «THE WINNERS - Commerce & Industry Awards 2021», που διοργάνωσε ο εκδοτικός οργανισμός NEW TIMES PUBLISHING, την Τετάρτη, 14 Απριλίου 2021.
Στο forum παρουσιάστηκαν στοιχεία σχετικά με την πορεία του λιανεμπορίου, τις οικονομικές επιδόσεις των λιανεμπορικών επιχειρήσεων, τις εξελίξεις στις βασικές κατηγορίες προϊόντων καθώς επίσης και τους νέους τρόπους προβολής των προϊόντων μέσα στους χώρους των σουπερμάρκετ. Στη διάρκειά του εκπρόσωποι της πολιτείας, σημαντικοί εκπρόσωποι εταιρειών, και επιχειρηματικών φορέων, ανέδειξαν τις εξελίξεις στο ελληνικό λιανεμπόριο – πρωτίστως στον χώρο των σουπερμάρκετ – καθώς επίσης και των προμηθευτών τους, ιδιαίτερα της βιομηχανίας τροφίμων.
Στην ομιλία του κ. Παναγιώτης Λουκέρης αφού ευχαρίστησε τη διοργάνωση του ψηφιακού φόρουμ και εξέφρασε την ελπίδα να πραγματοποιηθεί δια ζώσης την επόμενη φορά, μίλησε για τα «κοινά μυστικά» στο χώρο των σουπερμάρκετ και συγκεκριμένα τις προϋποθέσεις που καθιστούν μία επιχείρηση «δύναμη πυρός στο ράφι».
Αναφερόμενος στο πρόβλημα ότι η πώληση στο σουπερμάρκετ είναι απρόσωπη, τόνισε τον καθοριστικό ρόλο της παρουσίας των προϊόντων στο ράφι, και τις υπηρεσίες που παρέχει η εταιρεία Adus προς την κατεύθυνση αυτή: «...Φροντίζει με μία ομάδα πωλήσεων άρτια εκπαιδευμένη και ειδικευμένη στο χώρο των σουπερμάρκετ και με ένα πρόγραμμα το οποίο τηρείται απαρέγκλιτα να επισκέπτεται τις αίθουσες και να διασφαλίζει στους πελάτες της ότι τα προϊόντα τους θα βρίσκονται στα ράφια κάτω από οποιαδήποτε συνθήκη.».
Μιλώντας για την πανδημία που «τεστάρισε τις αντοχές όλων των συστημάτων» ενώ αποτέλεσε και «ένα σχολείο που έδωσε πολλά διδάγματα προς κάθε κατεύθυνση», αναφέρθηκε στα στοιχεία εκείνα που διαδραμάτισαν καθοριστικό ρόλο για τις επιχειρήσεις που επλήγησαν, εκείνες που έχασαν έδαφος λόγω αυξημένου ανταγωνισμού αλλά και όσες κατάφεραν να επιβιώσουν και να εξελιχθούν.
«Η ψευδαίσθηση είναι ότι «όποιος μπαίνει στα σουπερμάρκετ τελείωσε», οποίος μπαίνει στα σουπερμάρκετ τότε ξεκινάει. Διότι δεν τον ενδιαφέρει μόνο να μπει τον ενδιαφέρει και να παραμείνει.» τόνισε ο κ. Παναγιώτης Λουκέρης κάνοντας λόγο για το σύνολο υπηρεσιών outsourcing που παρέχει η ADUS στις εταιρείες οι οποίες θέλουν να δραστηριοποιηθούν στα σουπερμάρκετ για πρώτη φορά ή θέλουν να ενδυναμώσουν το ήδη υπάρχον τμήμα πωλήσεών τους, καθιστώντας τις έναν «πάρα πολύ σημαντικό παίκτη στην αγορά τους», «όχι στιγμιαία αλλά διαχρονικά».
Κλείνοντας τόνισε «Αν κάποιος λοιπόν θέλει να δραστηριοποιηθεί στα σουπερμάρκετ εν κατακλείδι μπορεί να διαλέξει τις υπηρεσίες που προσφέρει η εταιρεία μας η Adus και να το κάνει με σιγουριά και κερδοφορία.» και ευχήθηκε σε όλες τις επιχειρήσεις και τους οργανισμούς καλή επανέναρξη.
Δείτε την ομιλία - παρέμβαση του κ. Παναγιώτη Λουκέρη:
Το φόρουμ πραγματοποιήθηκε υπό την αιγίδα του ΥΠΟΥΡΓΕΙΟΥ ΑΝΑΠΤΥΞΗΣ & ΕΠΕΝΔΥΣΕΩΝ, του ΣΥΝΔΕΣΜΟΥ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΩΝ ΚΑΙ ΒΙΟΜΗΧΑΝΙΩΝ (ΣΕΒ),του ΙΝΣΤΙΤΟΥΤΟΥ ΕΡΕΥΝΑΣ ΛΙΑΝΕΜΠΟΡΙΟΥ ΚΑΤΑΝΑΛΩΤΙΚΩΝ ΑΓΑΘΩΝ (ΙΕΛΚΑ), του ΣΥΝΔΕΣΜΟΥ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΩΝ ΛΙΑΝΙΚΗΣ ΠΩΛΗΣΕΩΣ ΕΛΛΑΔΟΣ (ΣΕΛΠΕ) ενώ ήταν αφιερωμένο στον τομέα των αλυσίδων σουπερμάρκετ και των προμηθευτών τους.
Στο φόρουμ συμμετείχαν οι σημαντικότεροι εκπρόσωποι του ελληνικού λιανεμπορίου (ιδιαίτερα των μεγαλύτερων αλυσίδων σουπερμάρκετ) και των βασικών του προμηθευτών (ελληνικών βιομηχανιών και θυγατρικών πολυεθνικών επιχειρήσεων) και απονεμήθηκαν οι φερώνυμες διακρίσεις επιχειρηματικής αριστείας «THE WINNERS - Commerce & Industry Awards 2021» στους εκπροσώπους των αλυσίδων σουπερμάρκετ της χώρας με τις υψηλότερες οικονομικές επιδόσεις και στους εκπροσώπους των επιχειρήσεων με τα πλέον δημοφιλή προϊόντα των αλυσίδων σουπερμάρκετ.
Το συντονισμό του φόρουμ ανέλαβαν η Αλεξάνδρα Γκίτση, Δημοσιογράφος στο capital.gr και ο Χρήστος Παναγόπουλος δημοσιογράφος στο CNN GREECE